Tööandja brändi sisemine ja väline audit

Loome tervikliku pildi tööandja brändi seisukorrast sinu organisatsioonis ja aitame leida võimalusi selle arendamiseks ja parendamiseks.

Meie teenuse väärtuspakkumine

  • Terviklik ülevaade ettevõtte positsioonist tööandjana

    Aitame mõista ettevõtte tänast seisu - tugevusi ja väljakutseid tööandjana nii olemasolevate töötajate perspektiivist kui ka välistelt potentsiaalsete töötajate ja avalikkuse silmis.

  • Sügav arusaam töötajakogemustest

    Meie auditi sügav vaade võimaldab sul saada ülevaade, kuidas töötajad end tunnevad - mis neid paelub ja mis on neil hingel.

  • Organisatsiooni kuvandi taju väliste sihtgruppide seas

    Süsteemse välise uuringu ja analüüsiga aitame kindlaks teha, kuidas tajutakse sinu ettevõtet tööandjana oluliste väliste sihtgruppide ehk potentsiaalsete tulevaste töötajate silmis.

  • Sisemise ja välise kuvandi kooskõla

    Aitame luua selguse, kas sinu organisatsiooni sisemine ja väline kuvand on kooskõlas ning anname nõu kooskõla paremaks juhtimiseks.

Teenuse kirjeldus

Fontese tööandja brändi sisemine ja väline audit annab organisatsioonile põhjaliku ülevaate, kuidas ettevõtet tajutakse tööandjana nii olemasolevate kui potentsiaalsete tulevaste töötajate seas. Protsess algab võtmepersoonade määratlemisega – sisemised ja välised sihtrühmad, kelle ootusi ja kogemusi uuritakse.

Kooskõlastame kliendiga auditi valimi ja ulatuse ning valime sobivad meetodid, nagu näiteks küsimustik, intervjuud ja fookusgrupid. Sisemises uuringus keskendume töötajakogemuse ja ettevõtte sisemise kuvandi analüüsile olemasolevate töötajate seas. Uuringu käigus kogume ka infot väärtuspakkumise välja töötamiseks või selle ajakohastamiseks. Välises uuringus kaardistame, kuidas potentsiaalsed tulevased töötajad tajuvad ettevõtet tööandjana ja millised on nende ootused.

Soovi korral analüüsime ja võrdleme ettevõtet ka peamiste tööturu konkurentidega ning anname soovitused, kuidas tööandja brändi tugevdada.

Oleme sulle abiks ka peale kuvandi uuringut, tööandja brändi välja töötamise ja arendamise järgmistes etappides.

Teenust pakuvad
Küsi teenusele pakkumist

Kirjelda meile mida täpsemalt oma soove ning saadame sulle personaalse pakkumise.

Võta ühendust

Kliendilood

  • Tööandja brändi arenduse kogemuslugu: Miks pidas Scanfil Eesti tootmisüksus vajalikuks luua tugev kohalik tööandja bränd? Selleks, et värvata töötajaid võtmerollidesse tootmises ja inseneerias.

KKK

Kõige sagedasemad küsimused ja nende vastused

Küsi täpsustusi

Fontes kasutab tööandja brändi auditis erinevaid uuringumeetodeid, mis on kohandatud ettevõtte vajadustele ja auditi ulatusele. Tavaliselt kasutame küsimustikke, intervjuusid ja fookusgruppe, mis võimaldavad koguda põhjalikku ja mitmekülgset infot organisatsiooni kuvandi kohta nii töötajate kui potentsiaalsete tulevaste töötajate seas.

Tööandja brändi auditi käigus kaasatakse erinevaid osapooli organisatsioonis, sh olemasolevaid töötajaid, kes esindavad erinevaid üksusi ja tasandeid, samuti potentsiaalseid väliseid sihtrühmi. Auditi täpse valimi ja ulatuse kooskõlastame alati kliendiga, et tagada uuringu representatiivsus ja sihtrühmade ootuste kaardistamine.

Auditi läbiviimise aeg sõltub projekti ulatusest ja meetodite mahust, kuid tavaliselt võtab see 4–6 nädalat. Protsess hõlmab võtmepersoonade määratlemist, andmete kogumist ja analüüsi ning lõpptulemuste ja soovituste esitlemist kliendile.

Auditi tulemused annavad väärtuslikku infot, kuidas organisatsiooni tajutakse tööandjana nii praeguste kui ka tulevaste töötajate seas. Saadud andmed aitavad välja töötada tööandja brändi väärtuspakkumise, kohandada brändisõnumeid ja planeerida tegevused, mis tugevdab ettevõtte kuvandit tööandjana.

Tööandja brändi auditi hind sõltub valitud meetoditest, auditi ulatusest ja ettevõtte vajadustest. Täpsema hinnapakkumise saamiseks võta meiega ühendust, et saaksime kokku panna sinu organisatsiooni jaoks optimaalse lahenduse.

Vii oma organisatsiooni tööandja bränd uuele tasemele

Võta ühendust ja pea nõu meie tööandja brändingu ekspertidega, et astuda samm edasi oma organisatsiooni tööandja brändingus.

Seotud teenused

Tööandja brändi terviklahendus

Sinu tööandja bränd on üles ehitatud ettevõtte strateegiale, töötajakogemusele ja kultuurile.

Loe pikemalt
Persoonibränding

Sul on eristuv ja tugev persoonibränd, mis toetab nii sinu kui organisatsiooni eesmärkide saavutamist.

Loe pikemalt
Saadikutekultuuri arendamine

Sul on tugev saadikutekultuur ja motiveeritud brändisaadikud, kes aitavad tõhusalt kujundada ettevõtte tööandja kuvandit.

Loe pikemalt
Värbamis­turunduse strateegia

Sul on sihipärane värbamisturunduse strateegia, mis suurendab atraktiivsust ja nähtavust oluliste talentide seas.

Loe pikemalt
Tööandja brändi juhtimise mõõdikud

Sul on praktiline mõõdikute süsteem, mis aitab hinnata tööandja brändi tõhusust, tulemuslikkust ja mõju.

Loe pikemalt
Tööandja lubaduse ehk väärtuspakkumise välja töötamine

Sul on autentne, tähenduslik ja atraktiivne tööandja lubadus, mis kõnetab nii tänaseid kui tulevasi töötajaid.

Loe pikemalt
Tööandja brändi lugu, sõnumid ja visuaalne identiteet

Sinu tööandja brändi identiteet on selgelt ja ühtselt väljendatud nii sõnas kui visuaalis.

Loe pikemalt