Tööandja brändi sisemine ja väline audit
Loome tervikliku pildi tööandja brändi seisukorrast sinu organisatsioonis ja aitame leida võimalusi selle arendamiseks ja parendamiseks.
Meie teenuse väärtuspakkumine
-
Terviklik ülevaade ettevõtte positsioonist tööandjana
Aitame mõista ettevõtte tänast seisu - tugevusi ja väljakutseid tööandjana nii olemasolevate töötajate perspektiivist kui ka välistelt potentsiaalsete töötajate ja avalikkuse silmis.
-
Sügav arusaam töötajakogemustest
Meie auditi sügav vaade võimaldab sul saada ülevaade, kuidas töötajad end tunnevad - mis neid paelub ja mis on neil hingel.
-
Organisatsiooni kuvandi taju väliste sihtgruppide seas
Süsteemse välise uuringu ja analüüsiga aitame kindlaks teha, kuidas tajutakse sinu ettevõtet tööandjana oluliste väliste sihtgruppide ehk potentsiaalsete tulevaste töötajate silmis.
-
Sisemise ja välise kuvandi kooskõla
Aitame luua selguse, kas sinu organisatsiooni sisemine ja väline kuvand on kooskõlas ning anname nõu kooskõla paremaks juhtimiseks.
Teenuse kirjeldus
Fontese tööandja brändi sisemine ja väline audit annab organisatsioonile põhjaliku ülevaate, kuidas ettevõtet tajutakse tööandjana nii olemasolevate kui potentsiaalsete tulevaste töötajate seas. Protsess algab võtmepersoonade määratlemisega – sisemised ja välised sihtrühmad, kelle ootusi ja kogemusi uuritakse.
Kooskõlastame kliendiga auditi valimi ja ulatuse ning valime sobivad meetodid, nagu näiteks küsimustik, intervjuud ja fookusgrupid. Sisemises uuringus keskendume töötajakogemuse ja ettevõtte sisemise kuvandi analüüsile olemasolevate töötajate seas. Uuringu käigus kogume ka infot väärtuspakkumise välja töötamiseks või selle ajakohastamiseks. Välises uuringus kaardistame, kuidas potentsiaalsed tulevased töötajad tajuvad ettevõtet tööandjana ja millised on nende ootused.
Soovi korral analüüsime ja võrdleme ettevõtet ka peamiste tööturu konkurentidega ning anname soovitused, kuidas tööandja brändi tugevdada.
Oleme sulle abiks ka peale kuvandi uuringut, tööandja brändi välja töötamise ja arendamise järgmistes etappides.
Teenust pakuvad
-
Partner/Värbamise ja tööandja brändingu tiimi juht
-
Konsultant
Küsi teenusele pakkumist
Kirjelda meile mida täpsemalt oma soove ning saadame sulle personaalse pakkumise.
Võta ühendustKliendilood
-
Tööandja brändi arenduse kogemuslugu: Miks pidas Scanfil Eesti tootmisüksus vajalikuks luua tugev kohalik tööandja bränd? Selleks, et värvata töötajaid võtmerollidesse tootmises ja inseneerias.
Fontes kasutab tööandja brändi auditis erinevaid uuringumeetodeid, mis on kohandatud ettevõtte vajadustele ja auditi ulatusele. Tavaliselt kasutame küsimustikke, intervjuusid ja fookusgruppe, mis võimaldavad koguda põhjalikku ja mitmekülgset infot organisatsiooni kuvandi kohta nii töötajate kui potentsiaalsete tulevaste töötajate seas.
Tööandja brändi auditi käigus kaasatakse erinevaid osapooli organisatsioonis, sh olemasolevaid töötajaid, kes esindavad erinevaid üksusi ja tasandeid, samuti potentsiaalseid väliseid sihtrühmi. Auditi täpse valimi ja ulatuse kooskõlastame alati kliendiga, et tagada uuringu representatiivsus ja sihtrühmade ootuste kaardistamine.
Auditi läbiviimise aeg sõltub projekti ulatusest ja meetodite mahust, kuid tavaliselt võtab see 4–6 nädalat. Protsess hõlmab võtmepersoonade määratlemist, andmete kogumist ja analüüsi ning lõpptulemuste ja soovituste esitlemist kliendile.
Auditi tulemused annavad väärtuslikku infot, kuidas organisatsiooni tajutakse tööandjana nii praeguste kui ka tulevaste töötajate seas. Saadud andmed aitavad välja töötada tööandja brändi väärtuspakkumise, kohandada brändisõnumeid ja planeerida tegevused, mis tugevdab ettevõtte kuvandit tööandjana.
Tööandja brändi auditi hind sõltub valitud meetoditest, auditi ulatusest ja ettevõtte vajadustest. Täpsema hinnapakkumise saamiseks võta meiega ühendust, et saaksime kokku panna sinu organisatsiooni jaoks optimaalse lahenduse.
Vii oma organisatsiooni tööandja bränd uuele tasemele
Võta ühendust ja pea nõu meie tööandja brändingu ekspertidega, et astuda samm edasi oma organisatsiooni tööandja brändingus.