Tööandja brändi terviklahendus
Meie tööandja brändi täislahendus pakub terviklikku ja süsteemset lähenemist, mille keskmes on sinu ettevõtte strateegia, töötajakogemus ja kultuur.
Meie teenuse väärtuspakkumine
-
Seest välja – 360-kraadi lähenemine
Tööandja brändi terviklahendus tugineb põhjalikule "seest välja" lähenemisele, mis hõlmab kõikide oluliste sisemiste ja väliste sihtgruppide kaasamist.
-
“Give & Get” metoodika väärtuspakkumise välja töötamisel
Meie eristuv Give & Get metoodika aitab luua tööandja lubaduse ehk väärtuspakkumise kahepoolse win-win kokkuleppena sinu ja sinu inimeste vahel.
-
Tööandja brändi sõnumid ja visuaalne “keel”
Sõnastame ja visualiseerime tööandja brändi loo narratiivi - identiteedi, mis räägib ettevõtte kui tööandja teekonnast, väärtustest ja eesmärkidest.
-
Tööandja brändi strateegia ja juhtimismõõdikud.
Terviklahendus sisaldab pikaajalist tööandja brändi tegevuskava ja juhtimismõõdikuid, võimaldamaks sul hinnata tööandja brändi tulemuslikkust ning seda järjepidevalt arendada ja kohandada vastavalt organisatsiooni vajadustele, tagamaks tööandja brändi ajakohasus ja jätkusuutlikkus.
Teenuse kirjeldus
Töötame välja tööandja brändi ning anname Sulle raamistiku ja tööriistad, et järjepidevalt juhtida ja mõõta tööandja brändi mõju ja tulemuslikkust oma ettevõtte eesmärkidele.
Meie tööandja brändi terviklahendus pakub süsteemset lähenemist, mis algab organisatsiooni strateegiliste eesmärkide kaardistamisest koos ettevõtte juhtidega. Need eesmärgid saavad aluseks tööandja brändi loomisel.
Fontese “seest välja” 360-kraadi lähenemine hõlmab nii sisemisi kui ka väliseid sihtrühmi, et tagada brändi autentsus ja tähenduslikkus. Give & Get metoodika abil loome tööandja lubaduse, mis on tõepärane, atraktiivne ja läbipaistev nii Sinu praegustele kui tulevastele töötajatele.
Samuti töötame välja tööandja brändi loo, tunnuslause ja sõnumid, mis peegeldavad organisatsiooni identiteeti ja väärtusi ning anname soovitused sõnumite viimiseks oluliste sihtgruppideni. Lisaks aitame kujundada tööandja brändi visuaalse keele, mis on kooskõlas ettevõtte tervikliku brändikeelega, luues ühtse ja eristuva kuvandi.
Terviklahendus sisaldab pikaajalist tegevuskava ja juhtimismõõdikuid, et jälgida brändi mõju ja seda vajadusel kohandada.
Tööandja brändi strateegia elluviimise toetamiseks soovitame järjepidevalt tegeleda saadikutekultuuri arendamisega koolitades ja toetades töötajaid kui ettevõtte saadikuid.
Oleme Sinu partner tööandja brändi välja töötamisel ja elluviimisel ning saadikutekultuuri edendamisel.
Pilt: Fontese tööandja brändi arendusprotsess
Teenust pakuvad
-
Partner/Värbamise ja tööandja brändingu tiimi juht
-
Konsultant
Küsi teenusele pakkumist
Kirjelda meile mida täpsemalt oma soove ning saadame sulle personaalse pakkumise.
Võta ühendustKliendilood
-
Tööandja brändi arenduse kogemuslugu: Miks pidas Scanfil Eesti tootmisüksus vajalikuks luua tugev kohalik tööandja bränd?
Tööandja brändi terviklahendus sobib igas suuruses ettevõttele, kes soovib strateegiliselt arendada oma tööandja brändi ja tagada, et see on autentselt seotud organisatsiooni eesmärkide, kultuuri ja väärtustega.
Tööandja brändi loomise protsessi pikkus sõltub organisatsiooni suurusest ja vajadusest, kuid tavaliselt on projekti pikkuseks 4–12 kuud.
Tööandja brändi välja töötamine on koostööprotsess, millesse tuleks kaasata osapooled organisatsiooni erinevatest üksustest ja tasanditel. Oluline on juhtide, personalijuhi, turundus- ja kommunikatsiooniüksuse ning töötajate osalemine erinevatest osakondadest. See tagab, et tööandja bränd on autentne ning põhineb tegelikul kultuuril, väärtustel ja töötajakogemusel.
Tööandja brändi terviklahendus põhineb organisatsiooni strateegilistel eesmärkidel. Töötame välja tööandja brändi, mis toetab ettevõtte pikaajalist arengut, suurendab atraktiivsust tööturul ja aitab täita ärieesmärke. Lisaks pakume mõõdikute süsteemi, mis aitab järjepidevalt hinnata brändi mõju ja vajadusel kohandada tegevusi.
Vii oma organisatsiooni tööandja bränd uuele tasemele
Võta ühendust ja pea nõu meie tööandja brändingu ekspertidega, et astuda samm edasi oma organisatsiooni tööandja brändingus.