Tööandja brändi lugu, sõnumid ja visuaalne identiteet

Sõnastame ja visualiseerime tööandja brändi loo narratiivi - identiteedi, mis räägib sinu ettevõtte kui tööandja teekonnast, väärtustest ja eesmärkidest.

Meie teenuse väärtuspakkumine

  • Unikaalne tööandja brändi narratiiv

    Aitame luua tööandja brändi loo, tunnuslause ja sõnumid, mis väljendavad ettevõtte unikaalsust, kultuuri, väärtusi ja väärtuspakkumist.

  • Tööandja brändi sõnumite ja kogemuse kooskõla

    Loodud tööandja brändi sõnumid toetuvad organisatsiooni DNA-le ning neile on olemas tõestus kultuuris ja töötajakogemuses.

  • Tööandja brändi viimine sihtgruppideni

    Anname soovitusi ja pakume lahendusi, kuidas viia tööandja brändi sõnumid tõhusalt nii sisemiste kui ka väliste sihtgruppideni, tagades nende järjepidevuse ja mõju.

  • Tööandja brändi ja organisatsiooni brändi ühtsus

    Tööandja brändi sõnaline ja visuaalne keel töötatakse välja kooskõlas organisatsiooni üldise brändiga.

Teenuse kirjeldus

Aitame luua sinu organisatsioonile unikaalse tööandja brändi narratiivi, tunnuslause ja sõnumid, mis põhinevad tegelikul kultuuril ja töötajakogemusel ning kõnetavad nii sisemisi kui ka väliseid sihtgruppe.

Anname soovitusi, kuidas viia tööandja brändi sõnumid tõhusalt sihtgruppideni, tagades nende järjepidevuse ja mõju nii ettevõtte sees kui väljaspool.

Teenuse raames pakume võimalust töötada välja tööandja brändi visuaalne keel, mis on kooskõlas organisatsiooni üldise brändi identiteediga. Sealhulgas töökuulutuste ja karjäärilehtede kontseptsioon ning tööandja saadikute lood ja videod, mis toetavad tööandja brändi ja loovad autentse ühenduse sihtrühmadega.

Teenuse täpne sisu on iga organisatsiooni puhul unikaalne ja pannakse kokku personaalselt, võttes arvesse ettevõtte vajadusi ja eesmärke.

Teenust pakuvad
Küsi teenusele pakkumist

Kirjelda meile mida täpsemalt vajad ning saadame sulle personaalse pakkumise.

Võta ühendust

KKK

Kõige sagedasemad küsimused ja nende vastused

Küsi täpsustusi

Meie lähenemine tagab tööandja brändi ja ettevõtte üldise brändikeele kooskõla, hoides ühtsust nii sõnumites kui visuaalses identiteedis.

Jah, sihtgruppide kaasamine on oluline osa tööandja brändi arendusprotsessist. Kogume sisendit töötajatelt ja vajadusel testime sõnumeid nii sisemiste kui väliste sihtrühmadega, et tagada, et loodud bränd on autentselt tajutav ja peegeldab tegelikku töötajakogemust ja kultuuri.

Lisaks sõnumite loomisele anname ka soovitusi, kuidas sõnumeid levitada nii sisemistele kui ka välistele sihtgruppidele. See hõlmab erinevaid kanaleid ja vorme, mis tagavad sõnumite järjepidevuse ja mõjuvõimu nii ettevõttesiseselt kui ka väljaspool.

Protsessi kestus sõltub projekti ulatusest ja ettevõtte vajadustest, kuid tavaliselt võtab see aega 4–6 nädalat.

Teenuse maksumus sõltub ettevõtte vajadustest ja tehtavate tööde mahust. Iga projekt on kohandatud vastavalt organisatsiooni spetsiifilistele eesmärkidele ja sihtrühmadele. Täpse hinnapakkumise saamiseks soovitame võtta meiega ühendust, et saaksime luua just teie vajadustele sobiva lahenduse.

Vii oma organisatsiooni tööandja bränd uuele tasemele

Võta ühendust ja pea nõu meie tööandja brändingu ekspertidega, et astuda samm edasi oma organisatsiooni tööandja brändingus.

Seotud teenused

Tööandja brändi terviklahendus

Sinu tööandja bränd on üles ehitatud ettevõtte strateegiale, töötajakogemusele ja kultuurile.

Loe pikemalt
Persoonibränding

Sul on eristuv ja tugev persoonibränd, mis toetab nii sinu kui organisatsiooni eesmärkide saavutamist.

Loe pikemalt
Saadikutekultuuri arendamine

Sul on tugev saadikutekultuur ja motiveeritud brändisaadikud, kes aitavad tõhusalt kujundada ettevõtte tööandja kuvandit.

Loe pikemalt
Värbamis­turunduse strateegia

Sul on sihipärane värbamisturunduse strateegia, mis suurendab atraktiivsust ja nähtavust oluliste talentide seas.

Loe pikemalt
Tööandja brändi juhtimise mõõdikud

Sul on praktiline mõõdikute süsteem, mis aitab hinnata tööandja brändi tõhusust, tulemuslikkust ja mõju.

Loe pikemalt
Tööandja brändi sisemine ja väline audit

Terviklik ja detailne ülevaade tööandja brändi hetkeseisust sinu organisatsioonis.

Loe pikemalt
Tööandja lubaduse ehk väärtuspakkumise välja töötamine

Sul on autentne, tähenduslik ja atraktiivne tööandja lubadus, mis kõnetab nii tänaseid kui tulevasi töötajaid.

Loe pikemalt